Forum DACIA LOGAN Strona Główna DACIA LOGAN
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dyskusja na forum bmw o naszych autach...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Na każdy temat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black Eryk
Stary wyga



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Czw 12:41, 30 Sie 2007    Temat postu:

I po co to w ogóle ruszać, niech se gadają co chcą a My i tak wiemy jak jest Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KotSylwester
Bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów/Warszawa

PostWysłany: Czw 12:47, 30 Sie 2007    Temat postu:

A mam pytanie. Z tego co mi wiadomo to aby utrzymać gwarancję należy naprawy przeprowadzać w serwisie.

Jaka jest cena przeglądu i co zawiera?

Ile kosztują wahacze, klocki, tarcze i inne materiały nie podlegające gwarancji?

Pytam z ciekawości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrres
Stary wyga



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 13:17, 30 Sie 2007    Temat postu:

Shocked
Yoda napisał:
Wysyłamy nasze dziewczyny/żony/kochanki w Loganach na bulwar lub pod klub i sami mamy spokój, tak to rozwiązujemy Cool. Shocked

A sami rowerkiem do biblioteki..... Laughing
BTW: nie uogólniaj, co najwyżej kochanki, i to tylko po to by inni mogli obejść się smakiem Cool W przeciwnym razie..to się nazywa menegerstwem czy jakoś tak... Laughing

Yoda napisał:
Nam z kolei najbardziej przeszkadza wprowadzona reglamentacja na Logany - chcesz bracie nowego sobie kupić, a tu (przynajmniej na planecie Dagobah Wink) jednego co najwyżej Tobie sprzedadzą, a i swoje odczekać musisz, siłę woli potrenować...


Kartki na Logany? W IV RP ?! Niemożliwe Laughing Egon, ja cię kręcę!!!!
Chyba, że na Dagobah.... Confused jest jak za I -Komuny!.

Dacia 和BMW 將看起來相同在回收以後。 Very Happy czyli w dość dowolym tłumaczeniu: vanitas vanitatum et omnia vanitas !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotrres dnia Czw 14:01, 30 Sie 2007, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaS602
Gaduła



Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:22, 30 Sie 2007    Temat postu:

KotSylwester napisał:
A mam pytanie. Z tego co mi wiadomo to aby utrzymać gwarancję należy naprawy przeprowadzać w serwisie.

Jaka jest cena przeglądu i co zawiera?

Ile kosztują wahacze, klocki, tarcze i inne materiały nie podlegające gwarancji?

Pytam z ciekawości.


Ponizsze informacje dotyczą wersji 1,6 MPI ze wspomaganiem i klimatyzacja, (olej 05W40):

przeglad serwisowy (rok lub15 000km) - 89 PLN (do tego dostalem rabat i wyszlo 75PLN) . W zasadzie nie robi sie na nim za wiele, kontrola wzrokowa wszystkich ukladow, sprawdzenie zawieszenia i test wszystkich modolow elektornicznych (tylko na pierwszym), kontrola wspomagania ukladu kierowniczego itd, pierdoly. (w zasadzie sprowadza sie do kontroli poziomu plynow, cisnienia, swiatel)

przeglad okresowy (2 lata lub 30 000 km) - 355 PLN. Wymiana oleju, filtra oleju, kontrola ukladu wydechowego, kontrola klockow hamulcowych i plynu ham., wspomaganie, uklad chlodzenia, spryskiwacze, kontrola przegubow i ich oslon, zawieszenia (ot po prostu przeglad techniczny).

Przeglad glowny (3 lata lub 60 000 km) - 450 PLN - dochodzi jeszcze kontrola i czyszczenie okladzin hamulcowych wraz z ich demontazem, jazda probna.

Przeglady wykonuje sie co 15 000 w kolejnosci: serwisowy, okresowy, serwisowy (45 000 km), glowny itd.

Wykaz czesci eksploatacyjnych (ceny z ASO):
filtr powietrza - 45 PLN
Świece - 71 PLN
Amortyzatory przod (kpl.) - 550 PLN, tyl (kpl.) - 525 PLN
klocki hamulcowe - 229 PLN
Rozrzad - 1020 PLN

Wahaczami jeszcze nikt sie nie interesowal, ale jak bede w ASO to zapytam o takie rzeczy (wachacze wlasnie, tuleje, koncowki drazka, laczniki stabilizatora, tarcze, etc). Az sam sie zaciekawilem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
El Logano
Loganowy maniak



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Czw 15:11, 30 Sie 2007    Temat postu:

Problemem dziś nie jest zbyt mała moc. Naukowcy dowiedli, że człowiek jest stworzony do poruszania się na nogach i jego układ nerwowy reaguje optymalnie do prędkości 40km/h. Okazuje się, że po przekroczeniu tej prędkości ryzyko wypadku rośnie lawinowo (w funkcji potęgowej), 120 km/h robi swoje i w Loganie i w BMW, oko nie będzie szybciej ostrzyć, zmieniać właściwości akomodacyjnych itd. każdy człowiek przy tej prędkości stwarza zagrożenie bez względu na to, czy jedzie S-Klasą czy 125p.

Kolejnym problemem jest izolacja od otoczenia sprawiająca złudzenie, że jedzie się wolniej, auta coraz lepiej się wygłusza, silniki są coraz żwawsze, a fizyka pozostaje fizyką... naukowcy twierdzą, że to bardzo zdradliwe.

Właściciel renomowanej blacharni, którego znam, miał okazję zaufać super nowoczesnej technice i własnościom trakcyjnym w nowej BMW 745i. Następnego dnia zobaczyłem to auto zmasakrowane pod blacharnią z jego głową odciśniętą w przedniej szybie (pasy nie zadziałały).

Suma sumarum błąd ludzki jest tym czynnikiem, który nie upoważnia właścicieli aut większych, z mocniejszymi silnikami do szybszej jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KotSylwester
Bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów/Warszawa

PostWysłany: Czw 21:39, 30 Sie 2007    Temat postu:

El Logano, ależ oczywiście że nie upoważnia. W końcu reakcja ludzka jest długa więc nie ma różnicy czy zahamujemy 10m wcześniej czy dalej, reakcja i umiejętności człowieka sa marne więc auto nie musi lepiej współgrać z kierowcą.

Generalnie powinniśmy jeżdzić 40km/h i nigdy szybciej bo stajemy się mordercami.

Jadąc 120km/h nie ma różnicy czy jedziemy 126p czy S-klasą - też racja, proponuję porozmawiać z osobami po czołówce z malucha i S-klasy. Obawiam się że jednak jadący maluchem nie wykazują oznak życia.

Wszelkie systemy trakcji również są do bani a to jedynie naciąganie ludzi.

A pasy to już szczyt głupoty, przecież mój kolega nie zapiął i tylko dlatego przeżył spotkanie z polonezem i tramwajem na warszawskim bródnie (odchylił się na fotel pasażera i nie zgniotła go kierownica). Proponuję wszystkim aby nie zapinali pasów. Dodam że jakby jechał cieniasem również nic by mu się napewno nie stało...


El logano, marni to naukowcy, któzy stwierdzili że " Naukowcy dowiedli, że człowiek jest stworzony do poruszania się na nogach " Bo człowiek stworzony jest do chodzenia na 4 kończynach, a homo errectus nie jest tworem doskonałym , dlatego tylko 5% społeczeństwa nigdy nie narzekało na brak bólu kręgosłupa.

Podsumowanie jest conajmniej "ciekawe"...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KotSylwester
Bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów/Warszawa

PostWysłany: Czw 21:40, 30 Sie 2007    Temat postu:

Naukowcy dowiedli też że słuchanie muzyki w aucie i rozmawianie z pasażerami strasznie dekoncentruje. Proponuję dodać do tego wyłączanie dzwonka w komórce i 10min jogi przed jazdą....


Sorry za sarkazm ale przeszedłeś wszystkich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gerrad
Stały bywalec



Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:52, 30 Sie 2007    Temat postu:

KotSylwester napisał:
Naukowcy dowiedli też że słuchanie muzyki w aucie i rozmawianie z pasażerami strasznie dekoncentruje. Proponuję dodać do tego wyłączanie dzwonka w komórce i 10min jogi przed jazdą....


Ale naprawdę dyskusja z pasażerami dekoncentruje, nie bez kozery w autobusach widnieje napis "podczas jazdy nie rozmawiać z kierowcą" Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo78
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. Ślaskie

PostWysłany: Czw 21:57, 30 Sie 2007    Temat postu:

Ze nie wspomnę o dyskusjach z pasażerkami Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KotSylwester
Bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów/Warszawa

PostWysłany: Czw 22:12, 30 Sie 2007    Temat postu:

i bicia się z myślami - to wykańcza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaS602
Gaduła



Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 3:04, 31 Sie 2007    Temat postu:

Mozna stwarzac wieksze zagrozenie w 18 konnym maluchu niz w 400 konnym mercu AMG.
Wszystko jest dla ludzi, tylko z głową... to jest problem, co na drogach jest widoczne kazdego dnia.
Moc bezsprzecznie jest potrzebna w samochodzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mgg
Gaduła



Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Pią 6:54, 31 Sie 2007    Temat postu:

Panowie wejdę między :kiełbasę i przekąskę" i dodam swoje 3 grosze.
Młody człowiek po zrobieniu prawka (0 lub 10% umiejetności) ufny w reklamy i wyposażenie, siada do wypasionego we wszystkie nowoczesne systemy wozu z super oponami zimowymi i na lodzie leci ponad 100km/h , a potem dziwi się (jeśli jeszcze może) że te wszystkie systemy nie uchroniły go od wypadku.
Reasumując lepiej mieć poczucie że nie posiada się super wozu i nie ryzykować (włączać rozum) niż bazować na róznych systemach bezpieczeństwa, które na pewno ułatwiają zycie kierowcy , ale fizyki nie zmienią.
Kierwowcą wypasionych bryk proponuję wiećej pokory dla praw fizyki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KotSylwester
Bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów/Warszawa

PostWysłany: Pią 7:16, 31 Sie 2007    Temat postu:

mgg, ale to nie młodzi kierowcy ufają do granic tym super autom, tylko doświadczony blacharz, nie miał wyobraźni... i... pasy mu nie zadziałały...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kyokushin
Gość






PostWysłany: Pią 10:07, 31 Sie 2007    Temat postu:

KaS602 napisał:
Mozna stwarzac wieksze zagrozenie w 18 konnym maluchu niz w 400 konnym mercu AMG.
Wszystko jest dla ludzi, tylko z głową... to jest problem, co na drogach jest widoczne kazdego dnia.
Moc bezsprzecznie jest potrzebna w samochodzie.


Dokładnie tak.

Lepsze auta, lepsza trakcja, mniej stresowa jazda, większa szansa na pomyślne zakończenie nietypowych manewrów.

Fizyka to fizyka nic jej nie powstrzyma. Przytoczę cytat z instrukcji ode mnie.
"Układy ABS oraz ASC nie działają wbrew prawom fizyki" Wink

Co do wieku się zgadzam - jak miałem Punto 1.1 jeździłem nim wiele szybciej niż 528, bo byłem młodszy i głupszy. Szaleć nie szalałem nigdy, ale widzę, że jeździłem szybko tam gdzie teraz jadąc mocniejszym autem widzę, że trzeba zwolnić.
Jazda jest jak nauka chińskiego - uczymy się przez całe życia i głównie fart sprawia że nauka jest bezbolesna.

P.S.
El Logano, Apropo tych 40 km/h - co ma powiedzieć Kubica Very Happy Albo piloci F16 Laughing
Kreacjonizm? Very Happy

P.S.2
El Logano, Myślę że gdyby znajomy blacharz jechał tą 7 powyżej 45 km/h i wyrżnąłb głową w szybę - raczej byś z nim nie rozmawiał.
Więc musiał jechać wolniej. (Pomijam wiarygodność całej historii).
Więc sprawa się nie rozbijała oto że jechał 4.5 litrową beemą i 'cisnął bo miał czym', tylko wychodzi na to że chłop jechał powoli, na tyle wolno że nawet pasy go nie chwyciły i airbag się nie odpalił - prędkości 5km/h?, mógł jechać czymkolwiek, nawet rowerem, tyle że tam szyby nie ma, finał byłby podobny. Niefart i tyle Sad.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZeneC
Stały bywalec



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Celestynów

PostWysłany: Pią 11:52, 31 Sie 2007    Temat postu:

Kyokushin napisał:


Lepsze auta, lepsza trakcja, mniej stresowa jazda, większa szansa na pomyślne zakończenie nietypowych manewrów.

Fizyka to fizyka nic jej nie powstrzyma. Przytoczę cytat z instrukcji ode mnie.
"Układy ABS oraz ASC nie działają wbrew prawom fizyki" Wink


Ano właśnie. Ubezpieczyciele też o tym wiedzą i stąd większe pojemności silnika i większe moce nają wyższe stawki wyjściowe w ubezpieczeniu oc, jeśli chodzi o samochody osobowe. Tymczasem największe firma - PZU - odkryła, że udział marki BMW w kolizjach i wypadkach jest znacznie większy, aniżeli pozostałych i w wielu regionach, np. Warszawa, ubezpieczenie oc dla BMW ma zwyżkę właśnie za tę markę.
Wniosek wydaje mi się taki. Bezsprzecznie BMW to lepsze auta, mające lepszą trakcję, wiele systemów wspomagających bezpieczną jazdę, ale wielokroć owa duża moc i owe systemy przerastają władze emocjonalne i rozumowe użytkowników i mamy statystyki jakie, jakie mamy. Szczególnie wychodzi to w przedziale wiekowym do lat mniej więcej trzydziestu.
Co do fizyki, to fakt - nikt jej praw nie powstrzyma, ale sami siebie w swoich rajdowo-efekciarskich zapędach - i owszem. Niezależnie od posiadanej marki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Na każdy temat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 5 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin