|
DACIA LOGAN Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swissman
Stały bywalec
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: od 25 lat CH, przedtem warszawa
|
Wysłany: Pią 13:35, 03 Sie 2007 Temat postu: Spanie w/na Loganie |
|
|
zaje...fajna rzecz odkrylem
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZeneC
Stały bywalec
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Celestynów
|
Wysłany: Pią 15:25, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Piękna sprawa...
A poza tym taki samochód nie wymaga żadnych zabezpieczeń przeciwkradzieżowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swissman
Stały bywalec
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: od 25 lat CH, przedtem warszawa
|
Wysłany: Pią 15:40, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
ZeneC napisał: | Piękna sprawa...
A poza tym taki samochód nie wymaga żadnych zabezpieczeń przeciwkradzieżowych |
zeneC nie rob sobie nabialu!
takie cudo mnie by sie przydalo gdy lece przez niemcy na mazury... albo z powrotem gdy po paru ladnych godzinach jazdy po polskich drogach do domciu padam na twarz... wtedy myk na parking przy stacji benzynowej i w kime......
juz sie rozgladam i szukam czegos takiego zeby tym pohandlowac na ebayu...
na tajwanie i w chrl znalazlem juz paru dostawcow...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dr.Bunsen
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 17:09, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
A jak wygląda to cenowo, poziom wykonania produktu i ewentualne zastrzeżenia w eksploatacji?
Pomysł był już przerabiany na terenówkach - za to na plaskaczu pierwszy raz widzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swissman
Stały bywalec
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: od 25 lat CH, przedtem warszawa
|
Wysłany: Pią 20:15, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
to na fotce zaczyna sie od 1400 euro wzwyz.... popatrz na ebayu pod dachzelt albo rooftop tent...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dr.Bunsen
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 17:13, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm... To sporo - ale nie aż tak, żeby w ogóle się nie zainteresować...
Sam pomysł jest kapitalny, ale sprzęt - nawet po złożeniu - gdzieś trzeba schować celem transportu, więc...
--------------------------
EDIT
Ale ze mnie tuman
Przecież oczywistym jest, że podłoga do spania jest podstawą do późniejszego transportu "namiociku"...
Dziękuję za oświecenie, *Swissman* i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dr.Bunsen dnia Sob 18:26, 04 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swissman
Stały bywalec
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: od 25 lat CH, przedtem warszawa
|
Wysłany: Sob 18:18, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
tak sie ten model transportuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dr.Bunsen
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 18:31, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Obciążenie maksymalne dachu w MCV to bodajże 100kg - co prawda to i tak bardzo dużo, ale oznacza, że biorąc łącznie wagę namiociku i osób w nim śpiących - to tylko jakieś chudziaki lub dzieci mogą być...?
A może się mylę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swissman
Stały bywalec
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: od 25 lat CH, przedtem warszawa
|
Wysłany: Sob 18:47, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dr.Bunsen napisał: | A może się mylę? |
oczywiscie ze sie mylisz bo myslisz nie w tym kierunku...
obciazenie bagaznika dachowego w loganie mcv w unii europejskiej to 80 kg, w szwajcarii podobnie a pewnie i w polsce tez jest tak samo...
ale... chodzi o JAZDE.... w czasie postoju mozesz na dach wrzucic i 500 kg i gwarantuje ci ze jesli ciezar bedzie rowno rozlozony to dach powinien wytrzymac... samochody sa testowane na dachowanie i jesli ktorys sie zmiazdzy to go nie dopuszcza do ruchu... bo i co to bylby za samochod?
ja juz napisalem do producenta na tajwanie (podobny produkt ale w ksztalcie klina) i czekam na odpowiedz... jak bedzie tanio to moze tym pohandluje....
cos takiego sprzedaja
tu jeszcze jeden produkt tej samej firmy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez swissman dnia Pon 9:36, 06 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dr.Bunsen
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 19:01, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
A drabinkę dokładają gratis?
Widzę, że w tym klinowatym to śpi się w poprzek samochodu No po prostu człowiek całe życie się uczy, całe życie...
PS. Dziękuję za rzeczową dyskusję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swissman
Stały bywalec
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: od 25 lat CH, przedtem warszawa
|
Wysłany: Sob 19:18, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dr.Bunsen napisał: | Widzę, że w tym klinowatym to śpi się w poprzek samochodu |
a cholera ich tam wie... chinczyki przewaznie sa podlej postury... moze trza sie zwinac w pozycji embrionalnej?
mnie interesuje cena u producenta a rozmiar chyba mozna sobie dopasowac do europejskich norm...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swissman
Stały bywalec
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: od 25 lat CH, przedtem warszawa
|
Wysłany: Sob 19:21, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
jezeli nikt sie nie obrazi ze nie przetlumaczone to tu jest opis po angielsku:
A. Full aluminum structure, with partial steel parts.
B. Spread out on the roof of vehicle.
C. It is useful to the heat interrupting on the roof, and to increase the performance of air conditions. With crashproof for the roof of vehicles.
D. Under the cover inside space is easy to place most equipments, like sleeping bags, pillows,... Etc.
E. With patent article design for the leg space, it could be adjusted up to 30 cm (12 inches).
F. The tent was made by 210D double side waterproof, and inside UV interruping heatproof process.
G. The stairs was made by aluminum alloy and slide shaping tubes, with positive electrodes extra work. The new design provide the safty for users and avoid the crash and damages to vehicle.
H. The flat plate structures was made by aluminum alloy and positive electrodes extra work, and with 10mm thick PP hollow sheet, so it's easy to wet-proof and heat-proof.
I. The inside structures was made by aluminum alloy tubes and positive electrodes extra work.
J. It can easy to installed on the roof of vehicles, to enjoy the pleasures of camping.
K. The safe hold weight of spread out is 250 Kgs(550 Lbs)
Inside Space Specification
A. Inside space:125x194cm, it's easy to sleep 2 guys.
B. The height of edge:130cm, the center highest:145cm
C. The tent was made by polyester and double side water proof, inside is UV interruping heatproof process.
The closing size
196 x 127 x 20 cm (LxWxH)
77.2 x 50.0 x 7.8 in (LxWxH)
The spread out size
196 x 127 x 145 cm (LxWxH)
77.2 x 50.0 x 57.1 in (LxWxH)
Individual module weights
A. Main body (with tent, sleep mat):28 Kgs
B. Stair:5 Kgs
Total weight is 33 Kgs (72.7 Lbs).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dr.Bunsen
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 20:36, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
swissman napisał: | CUT
G. The stairs was made by aluminum alloy and slide shaping tubes, with positive electrodes extra work. The new design provide the safty for users and avoid the crash and damages to vehicle.
CUT
B. Stair:5 Kgs
CUT |
A więc drabinkę jednak dokładają gratis
Coraz bardziej mnie to zaczyna intrygować Ale cena w okolicach 5k PLN jest pewnym istotnym problemem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swissman
Stały bywalec
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: od 25 lat CH, przedtem warszawa
|
Wysłany: Sob 20:40, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dr.Bunsen napisał: | A więc drabinkę jednak dokładają gratis
Coraz bardziej mnie to zaczyna intrygować Ale cena w okolicach 5k PLN jest pewnym istotnym problemem |
z doswiadczen, ktore zebralem w handlu z tajwanem moge stwierdzic ze jesli to jest naprawde producent to cena moze byc ok. 500 us$.... do tego dojdzie transport itp. ale na pewno nie tyle co chca znane firmy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yoda
Bywalec
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:09, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Inne podejście do tematu "Spanie w/na Loganie" prezentuje użytkownik NARO z forum francuskiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na razie gość zrobił podłogę w bagażniku, ale jak pisze, planuje przedłużyć to na całą podłogę (przy złożonym 2-gim rzędzie siedzeń), do długości 1,72m.
Chociaż mi zdecydowanie bardziej odpowiadałoby spanie na dachu (na naddaszu ?)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yoda dnia Sob 22:25, 04 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|