|
DACIA LOGAN Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magcn
Bywalec
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 22:11, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Czy Koledzy nie przesadzacie z tym wyżyłowaniem silnika 1.5d 85KM Co w takim razie powiedzieć o silniku 1.5d 105KM montowanym w np. meganach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
El Logano
Loganowy maniak
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Wto 22:14, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ale pakują zarówno 1.9 o mocy 85KM jak i 1.9 o mocy 100KM, jest też wersja pojemności około 2L i 120KM - 200 000KM przebiegu i silnik do "przewinięcia". Mój ojciec ma Transita TDCi. 70 000km przebiegu i już schodki się robią. Ile ja widziałem już zajeżdżonych nowoczesnych wysilonych diesli i to zrówno tych małych jak i większych. W Mondeo podobna historia, 100 000km i auto poszło do żyda, bo silnik był już mocno podejrzany (2.0 TDCi 130KM, 330 Nm).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KaS602
Gaduła
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:32, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
El Logano:
Dlatego m.in. jestem zdecydowanym przeciwnikiem nowoczesnych diesli.
Z biegiem czasu wyjdzie czym się jeździ taniej. W niewielkiej rozbieźności czasowej kupiliśmy z bratem samochody. Ja 1.6 MPI on clio II 1.5 dCi.
On mówi, że moało pali i jako, że nie wysilony (68km) to pojeździ długo. Ja mówię, że benzyniak jest tańszy przy zakupie (co już jest in plus wporównaniu z dieslem), do tego nie pali kosmicznych ilości paliwa, nie jest tak wrażliwy na słabe paliwo, o wysileniu jednostki nie będę pisał.
Po kilku latach porównamy koszty paliwa, obsługi eksploatacyjnej i serwisowej. Zobaczymy, kto miał rację.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black Eryk
Stary wyga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 8:04, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ale MCV nie waży tyle co dostawczak .... suma sumarum 85KM dla 1.5 to jak dla mnie zbyt bardzo wysilone....
Co do tego 1.5dCi bez turbiny - to wiem tylko od kolegi - którego wujek kupił sobie kiedyś Modusa i twierdzi że ma to 1.5dCi bez turbiny i ma to 65KM, ale popytam w wolnej chwili na KRC czy czasem nie wiedzą coś na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
El Logano
Loganowy maniak
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Śro 9:02, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Też jestem w KRC - NICK Kłapouchy, ale zapomniałem hasła Dam sobie głowę ściąć, że z diesla o pojemności 1.5 bez turbiny za chiny nie wyciągniesz w aucie cywilnym 65KM To przynajmniej o 10KM za dużo. Volksvagen kombinował z czymś takim i TDi bez turbiny nazwał SDi. Pojemność 1.9, moc koło 65KM, moment chyba ze 125 Nm. Opel po zastosowaniu tzw miękkiego doładowania wyciągnął w dieslu z 2.0 85 KM (Silnik 2.0 Di z lekkim doładowaniem turbo).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black Eryk
Stary wyga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 9:34, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
postaram sie dowiedziec bo mozliwe ze kolega pomylił 65KM z 56KM ... dowiem sie na 100% i wtedy dam znac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black Eryk
Stary wyga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 13:25, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Z tym brakiem turbiny to kumpel mnie chyba wrobił bo na forum KRC dowiedziałem się że ten 65 konny silnik pozbawiony jest intercoolera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dr.Bunsen
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 20:16, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Zasilanie typu common rail nie jest przecież stosowane bez turbiny
Zerknijcie pod ten link - [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black Eryk
Stary wyga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Czw 8:27, 12 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No wiesz poprostu powiedzial mi - a ja to przyjołem do wiadomości jako prawde - może to nawet nie on zawalił - tylko jego wujaszek który mu tak powiedział . Ale co to za wlasciciel auta ktory nie wie co ma w aucie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|