|
DACIA LOGAN Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZeneC
Stały bywalec
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Celestynów
|
Wysłany: Nie 11:44, 08 Kwi 2007 Temat postu: Różne szkoły docierania |
|
|
Tak sobie myślę, jak można rozsądnie dotrzeć nowy egzemplarz. Oprócz oficjalnych, jedynie słusznych zaleceń producenta są zapewne także jakieś inne, wypróbowane z dobrym skutkiem metody. Napiszcie coś o swoich doświadczeniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 12:30, 08 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja nie przekraczalem 3500 tys obrotow i nie jezdzilem ze stala predkoscia przez dluzszy czas. Oczywiscie bez przesady. Staralem sie to robic, ale jak trzeba bylo przycisnac to przyciskalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KaS602
Gaduła
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:43, 09 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Witam.
zgodnie z zaleceniem producenta - nie przekraczałem (nigdy) 3 500 rpm i nie wciskałem gazu "do dna". Unikałem również jazdy na krótkich odcinkach.
Po 3500 km takiej jazdy oczywiście wymiana oleju.
Pozdrawiam, Krzysiek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kratylos
Młodszy administrator
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Pon 23:22, 09 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
temat wymiany oleju juz byl walkowany - zbedny wydatek ja wyminilem po 15.000 teraz niebawem ide na przeglad 30.000 olej wcale nei bierze sinik pracuje doskonale - najwazniejsze jest robic to co jest napisane w instrukcji - a tam o wymianie oleju po 2,3 tys slowa nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black Eryk
Stary wyga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 10:32, 10 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Przedewszystkim jezeli chodzi o obroty to jak pisze nie przekraczac 3500 to oznacza zeby nie jechac na takich obrotach zbyt dlugo, bo jezeli potrzebujesz kogos wyprzedzic to mozesz pociagnac nawet do 4500 i nic sie nie stanie. Najlepsze na dotarcie silnika są dłuższe trasy, ale wtedy nalezy pamietac zeby autka nie zylowac, i trzymac predkosc maks 100 do 120km/h, kazdy silnik ktory dostajecie do uzytku jest wstepnie dotarty więc bez paniki, z DCI jest troszke wiecej zabawy bo nalezy pamietac o turbo, czyli jego odpowiedznie smarowanie i wychłodzenie , odpalamy silnik czekamy 30sek do 1 minuty i jedziemy , zanim zgasimy takze czekamy od 30sek do 1 minuty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rak
Bywalec
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław - Oleśnica
|
Wysłany: Czw 14:10, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Black Eryk napisał: | odpalamy silnik czekamy 30sek do 1 minuty i jedziemy , zanim zgasimy takze czekamy od 30sek do 1 minuty. |
z tym to troszkę przesadziłeś
Podoba mi się twój wynik na spalanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black Eryk
Stary wyga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pon 9:25, 21 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Rak napisał: | Black Eryk napisał: | odpalamy silnik czekamy 30sek do 1 minuty i jedziemy , zanim zgasimy takze czekamy od 30sek do 1 minuty. |
z tym to troszkę przesadziłeś
Podoba mi się twój wynik na spalanie |
Juz nie jeden plakal na turbosprezarke ktora pada poniewaz jest zle uzytkowana ... , wiec to czy przesadzam mam gdzies wole poczekac niz placic, szczegolnie ze nie odpalam auta na 5 minut tylko jak juz nim jade to zazwyczaj są to dłuższe odcinki ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
El Logano
Loganowy maniak
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Pon 20:08, 21 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ale jak juz jedziesz i silnik zlapal troche temperatury (np po 5 km), to na dotarciu mozna wcisnac pedal gazu do dechy (wyprzedzanie i inne manewry) ale nie dalej jak do tych 2500 rpm prawda? Zdarza mi sie kilka razy dziennie na cieplym silniku tak 1500 do 2500 depnac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black Eryk
Stary wyga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 11:38, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
mozesz nawet i 3000-3500 ale to ma byc chwilowe wcisniecie gazu , a nie zeby jechac 30km nonstop na 3500 obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
El Logano
Loganowy maniak
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Wto 12:11, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Acha! A ja się tutaj podczas rozpędzania ograniczam do maks 2500 rpm, bno silnik docieram Ale skoro już mam przejechane ponad 1000km to pomęczę się jeszcze troszkę do 1500km, może tak będzie lepiej dla silnika - choć nie jest to do końca męczarnia, bo jak się depnie w podłogę to nawet między 1500 a 2500 autko się nieźle zbiera (robię tak czasami i tylko na ciepłym silniku).
Później będę korzystał z pełnego zakresu obrotów w zależności od potrzeby. I tak ponoć silnik "rozwija żagle" po 6000km.
Eryk - a jakie miałeś spalanie średnie największe? Za te 3,2L/100km to respect, wciąż robi to na mnie wrażenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black Eryk
Stary wyga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 13:09, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Najwieksze spalanie srednie po przejechaniu zalozmy 700km wychodzilo mi w granicach 4.8l ale wtedy to mialem prawie co chwile pedal w podlodze, jak tylko czasami deptam to wychodzi mi kolo 4.5l jak zadko to 4.2l , ale to wszystko zalezy od tego gdzie sie jezdzi i w jakich temperaturach, pozatym zauwazylem ze w dni deszczowe autko zawsze zje wiecej. Ogolnie staram sie jezdzic tak aby miec spalanie przy tankowaniu gdzies kolo 4.5l - lubie szybko jezdzic wiec ten wskaznik jest dla mnie dobrym ostrzezeniem, jak zaczynam przesadzac . A wynik 3.2l udaje mi sie powtorzyc ale tylko na jednej krótkiej trasie (tam i z powrotem 50km- zazwyczaj spale kolo 1.6 do 1.8l) wieczorami, ktora prowadzi przez male miescinki i nie ma ruchu. W normalnych warunkach tam gdzie zazwyczaj jezdze to nie ma szans - korki po kilka km itp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|