|
DACIA LOGAN Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
riplemark
Nowicjusz
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Pią 12:40, 28 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Witam Wszystkich Forumiczów po raz pierwszy!
Ja także kupiłem Logana w Gnieźnie. Zanim, tego dokonałem zapłaciłem rzeczozwcy, by zobaczył samochody ( były dwa bordowy metalic 1.6 z klimą i perła 1.4 bez klimy). Potwierdza sie to co mówiliście. Auta nie były "ganz nowe". Kupiłem "perłę" , która miała robiony przedni próg, a przebieg tylko 230 km. Mimo tego zdecydowałem się na zakup , bo tak "wypasionej" francuskiej werscji Ambiance nie kupił bym w Polsce za 21000. Zrobiłem nim 2700 km od 3 lipca i nic się nie dzieje.A że może wcześniej korodować! No coż. To mój trzeci samochód ( każdy poprzedni jeździł prawie do śmierci technicznej -maluch 10 lat, cinquecento 12 lat) i wcześniej (maluch) czy później (cienkuś) korodował. Są na to środki zapobiegawcze i jeżeli ktoś chce jeździć jednym samochodem 6-8 lat , to nie powinno to przeszkadzać. Wiem z tego forum, że i w nowych, salonowych egzemplarzach korodują ramiona wycieraczek itp. Te kilkanaście tysięcy mniej za całkowicie nowy pod względem mechanicznym i użytkowym samochód mnie rekompensuje z nadwyżką niepokój związany z korozją. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tolys
Nowicjusz
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Pią 21:35, 28 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
do alepkoz- z tym przebiegiem to nie ma co przesadzać. Czy samochód był używany można stwierdzić po jego dokładnym obejrzeniu. Sam fakt rdzawego nalotu na półosiach, tarczach hamulcowych świadczy, iż raczej nie był eksploatowany. Sam stan powłoki lakierniczej, ewentualne zacieki czy drobne wady mogą być wadami fabrycznymi. Można to stwierdzić po dokładnych oględzinach lakieru. Położony w warsztacie (głównie metalik) zawsze będzie się trochę różnił od fabrycznego grubościa ziarna oraz odcieniem oraz jakością. Jak równiez wiadomo jako auta demonstracyjne używa się samochodów z różnymi drobnymi wadami zewnętrznymi gdyż kto oprócz mieszkańców europy wschodniej kupi np. we Francji auto z wadami.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alekpoz
Bywalec
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:39, 28 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
co do przebiegu - przeczytaj dokładnie mój wcześniejszy post, tarcze hamulcowe były mocno zużyte, również jeżeli chodzi o sam lakier - nie interesowałaby mnie skaza na lakierze, samochód miał ewidentne ślady obróbki szlifierką na wykładzinach i tapicerce po obydwu stronach auta!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|