|
DACIA LOGAN Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
El Logano
Loganowy maniak
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Sob 15:02, 08 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Nie musiałaby być wyższa od 1.5 dci 85KM, gdyby 1.9 lub 2.0 DCi miało 90KM (takie odprężone wersje jeżdżą w trafficu i masterze) kosztowało by podobnie, ale kultura pracy (mniejsza turbo dziura), trwałość to już zupełnie inna historia niż wysilone 1.5 DCi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gregosa
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 18:31, 08 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
El Logano napisał: | Nie musiałaby być wyższa od 1.5 dci 85KM, gdyby 1.9 lub 2.0 DCi miało 90KM (takie odprężone wersje jeżdżą w trafficu i masterze) kosztowało by podobnie, ale kultura pracy (mniejsza turbo dziura), trwałość to już zupełnie inna historia niż wysilone 1.5 DCi. |
Na szczęście w MCV 1.5 dCi 68KM zjawisko turbodziury zostało zniwelowane... masą auta . Turbinkę oczuwam tylko na 2-gim, czasem na 3-m biegu Ale nie narzekam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|