|
DACIA LOGAN Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzys9
Bywalec
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
Wysłany: Pią 19:45, 10 Sie 2007 Temat postu: logan 1,5dci nastepny w polsce !!! |
|
|
Witam serdecznie jestem nowym uzytkownikiem forum nabardzo na tym się nieznam ale mam dużo pytań moz ektoś mi pomoże mianowicie po 1 jak jedzić dislem zawsze miałem tylko benzynówki lub gaz teraz to mój 1 disel jak uzytkować by wszystko bylo oki? przy ilu obrotach zmieniać biegi itp jak go trzymac na obrotach ? na co zwracac uwage głownie ? pozdrawiam i czekam na pomoc krzys9
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fuzzy
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:45, 10 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Co prawda nie bardzo mogę ci pomóc, bo sam jeżdzę benzynką, ale witam nowego kolegę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzys9
Bywalec
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
Wysłany: Sob 8:42, 11 Sie 2007 Temat postu: Kluczyki (((( |
|
|
Jeszcze jedno powie mi ktoś do orginalnych kluczyków powinnien być kod pin czy coś takiego bo niemam tego autko z zagranicy przywoziłem nowe dlatego pytam na zasadach używanego , jak to wyglada i czy jeszcze moge się o cos takiego starac by zdobyc ten kod kluczyków ? prosze o pomoc bo to powazna sprawa ((((
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fuzzy
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 8:57, 11 Sie 2007 Temat postu: Re: Kluczyki (((( |
|
|
krzys9 napisał: | do orginalnych kluczyków powinnien być kod pin czy coś takiego |
Jest tak zwany kod kluczyka (czy jakoś podobnie) - w moim przypadku został u dealera (sprzedawca powiedział, że wolą żeby leżało to u nich, w razie gdybym zgubił i kod i kluczyki), ale ja mam auto w leasingu i nie wiem jak to jest w przypadku zakupu za gotówkę - czy dają to nabywcy, czy też wolą sobie "pochomikować" .
Prawdobodobnie wię musisz skontaktować się ze sprzedawcą i go zapytać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
El Logano
Loganowy maniak
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Sob 8:58, 11 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Witaj!
Podstawa: Jeździmy na paliwie możliwie najwyższej jakości, ponoć bardzo dobre jest BP Ultimate. Czasem oczywiście nie zaszkodzi wlać zwykły ON, ale tylko na porządnej stacji paliw. Ja leję paliwa uszlachetnione: ON Verva, BP Ultimate Diesel, Shell V-Power Diesel, bardzo ważne jest by utrzymać wtryski w czystości - są wrażliwe na złej jakości paliwo i zanieczyszczenia - tak jest we wszystkich nowoczesnych dieslach.
Po pierwsze dotrzyj dobrze silnik. Jeździj maks do 2500 obrotów przez pierwsze 1500-2000km. Nie przeciążaj silnika na niskich obrotach (jest to bardzo subiektywne - ja nie schodziłem poniżej 1500 obrotów, bo wydaje mi się, że silnik się męczy).
Na zimnym silniku przyspieszamy delikatnie i tak przez kilka pierwszych kilometrów.
Przed wyłączeniem silnika czekamy chwilę na wystudzenie turbiny. Im dynamiczniejsza jazda, tym dłużej czekamy zanim wyłączymy silnik. (Ja się wycwaniłem i zazwyczaj zanim gdzieś dojadę dotaczam się na luzie - turbina już się studzi, zaś na parkingach manewruję bez dodawania gazu - silnik pracuje na obrotach biegu jałowego i też turbina od razu się studzi).
Po okresie dotarcia:
Obroty super ekonomiczne to 1500-2000
Obroty do sprawnej normalnej jazdy ok 1700 spokojnie do 2500 i nawet 3000 w razie potrzeby.
Obroty dające maksymalne osiągi 3000- ok. 4000.
Odcięcie zapłonu przy 4900 obrotów.
Czerwona strefa na obrotomierzu zaczyna się przy ok 4700 obrotów (tak jest zaznaczone w Clio III z tym samym silnikiem).
Na czwórce nie ma sensu żyłować powyżej 4000 obrotów - odczuwalne słabnięcie silnika, lepiej od tych 130km/h ciągnąć na piątce, ale kto jeździ tak szybko???
Pozdro.
El Logano.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzys9
Bywalec
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
Wysłany: Sob 11:35, 11 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Aha już mi dużo pomogliscie powiedzcie jeszze mi kiedy włancza się ta turbina jkest jakiś określony np obrotmi silnika czy jak ? no i z tym kodem pin do kluczyków ja auto sprowadziłem z francji 2007 mam książke i instrukcje po francusku nic wiecej niemam żadnego kodu do kluczyka ((( co jest ważne niewiem czy w polsce bede miał jaka kolwiek chonorowaną gwarancje i czy mam jechac do daci w polsce na 1 przegląd i ile to kosztuje ? jeżeli auta niekupiłem w polsce to może nic mi niebedą chonorować ? proszę o pomoc niewiem jak to załatwić i co zrobić jak postapić w mojej określonej sytuacji ? pozdrawiam krzys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jan ostrzyca
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 14:02, 11 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Duży szacun Mistrzu. To chyba pierwszy logan sprowadzony w ramach prywatnego importu:) (Jak dobrze zrozumiałem twój post).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzys9
Bywalec
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
Wysłany: Sob 14:10, 11 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
tak zgadza się we franci niechcieli go kupić bo ma wgniotke na progu malutką i lampa peknieta była i stał tak od stycznia i czekał na kogoś by go wzioł wogle niewiem czemu ale miałem fabrycznie 3 głośniki wsadzone nierozumiem tego dwa z tyłu i jeden od pasażera a przy kierowcy była orginalna zaslepka i gabeczka w klejona fabryczna dziwne teraz mam 3 głośniczki w aucie prawie prologik haahah
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
El Logano
Loganowy maniak
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Sob 22:30, 11 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Odnośnie Turbiny, to pracuje ona już przy 1400-1500 obrotów i się rozkręca, nie wiem w jakim momencie się załącza, ale są to bardzo niskie obroty, przy 2000 już porządnie kręci aż do 4000 potem pracuje już mało efektywnie.
Hmmm nie znam się jak to jest z tymi kodami. Życzę ci, by autko dobrze się spisywało, bo podejrzanie wygląda sprawa zbitego reflektora, 3 głośników itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fuzzy
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 7:44, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Z tymi głośnikami to oni chyba nie patrzą, tylko montują - ja nie brałem radia, a w tylnych drzwiach też miałem głośniki (w przednich, jak być powinno - siedziały zaślepki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzys9
Bywalec
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
Wysłany: Pon 22:58, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
To w końcu jak to jest daja te kody do kluczyków czy zostawiaja sobie w salonie w razie czego tam gdzie się kupuje auto ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablo
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: Wto 10:22, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak to jest w przypadku innych modeli renault ale w daci jak odbierasz autko z centralnym zamkiem i autoalarmem to dostajesz dwa komplety kluczyków z tym że tylko jeden ma pilota do drzwi i alarmu, drugi komplet kluczy jest więc w praktyce całkowicie bezużyteczny. Ponieważ strzeżonego Pan Bóg strzeże dorobiłem sobie ostatnio drugi kluczyk, a ściśle mówiąc na istniejący kluczyk założyli mi w serwisie nowy korpus z pilotem( to się chyba nazywa plip, ta czarna rzecz z dwoma guziczkami ). Procedura była taka, że najpierw czekałem około tygodnia aż przyślą z centrali do serwisu plip, potem w serwisie mi to założyli na kluczyk i następnie go zaprogramowali, co trwało około godziny. Koszt rzędu 180 zł, i o żaden kod do kluczyka nie pytali, więc chyba mają centralna bazę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kratylos
Młodszy administrator
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Wto 10:35, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
kluczem do bazy jest nr nadwozia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzys9
Bywalec
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
Wysłany: Wto 11:01, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
wszystko się zgadza nr vin i nowy kluczyk dostane za kwote 170zł czekanie około 2 tygodni dziś jeszcze sobie go zamówie ))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|