|
DACIA LOGAN Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrres
Stary wyga
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 16:19, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Cześć,
To były właśnie te zdjęcia.
dec napisał: | Ja znalazłem coś takiego :
[link widoczny dla zalogowanych]
może się okazać, że któraś z serii miała wady lakiernicze w akurat tym miejscu. |
Sprawdziłem wczoraj: pod uszczelkami chyba nic się nie dzieje.
Wracając z delegacji odbiłem do "Zodiac'u" w Rzeszowie i pokazałem co się dzieje. Pan który przyjmował reklamację zrobił zdjęcie i stwierdził, że musi wysłać zgłoszenie do centrali, choc "na oko" sprawa jest ewidentna -takie mają procedury. Odpowiedź. do 14 dni.
Co do bąbelków, stwierdził, że rdza musiałaby wyjść na zewnątrz!
cdn.
Pozdrawiam serdecznie:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szaruś
Nowicjusz
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:03, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
A jeden gość z Niemiec to woli lepiej dmuchać na zimne i sobie zakonserwował całe podwozie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamieścił tam zdjęcia przed i po konserwacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RWw
Stały bywalec
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 19:41, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Szaruś napisał: | A jeden gość z Niemiec to woli lepiej dmuchać na zimne i sobie zakonserwował całe podwozie... |
Jak wpływa konserwacja na gwarancję? W dokumentach samochodu nic na ten temat nie znalazłem.
Konserwacja podwozia, to za mało. Najistotniejsze jest zabezpieczenie profili zamkniętych, a to często wymaga wiercenia dodatkowych otworów w podwoziu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrres
Stary wyga
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 23:30, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Najistotniejsze jest zabezpieczenie profili zamkniętych, a to często wymaga wiercenia dodatkowych otworów w podwoziu
To jest zrobione fabrycznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dec
Bywalec
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Czw 10:10, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Przeglądałem książkę serwisową Logana i w rozdziale napraw karoserii przedstawiają sporo otworów przewidzianych do wprowadzenia masy zabezpieczającej. Myślę, że z tym nie byłoby problemu. Lanosa miałem zabezpieczonego Tectylem-Vavoline i trzyma się nie źle. Teraz zastanawiam się czy nie zabezpieczyć Daci, a koszt niewielki ~500zł. Choć z drugiej strony zamierzam jeździć nią 5-6 lat i przez ten okres nie powinno być problemów z korozją, ale kto wie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RWw
Stały bywalec
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 12:36, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Może z tymi otworami w profilach rzeczywiście macie rację. Ale nadal nie wiemy jak konserwacja wpływa na ważność gwarancji. Próbował ktoś to wyjaśnić?
Mnie z metod konserwacji podobał się Rust Check. Samochód po umyciu wyglądał jak niekonserwowany, bo preparat tworzył przezroczystą, cienką warstwę. Niestety we Wrocławiu już tego nie robią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dec
Bywalec
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Czw 15:13, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Jedna rzecz to gwarancja, ale myślę że ważniejsza to warsztat który by znał Logana i wiedział jak i gdzie go zabezpieczyć. Każda marka ma swoją specyfikę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gregosa
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 22:55, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Zaczynam mieć wrażenie, że 6-cio letnia gwarancja na blachy logana to w sumie pic na wodę i należy poważnie pomyśleć o dodatkowym zabezpieczeniu antykorozyjnym we własnym zakresie nie oglądając się na ograniczenia wspomnianej gwarancji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrres
Stary wyga
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 23:23, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Gregosa napisał: | Zaczynam mieć wrażenie, że 6-cio letnia gwarancja na blachy logana to w sumie pic na wodę i należy poważnie pomyśleć o dodatkowym zabezpieczeniu antykorozyjnym we własnym zakresie nie oglądając się na ograniczenia wspomnianej gwarancji |
Ale należy się starać EGZEKWOWAĆ to co zostało napisane. Od Pana z ASO (Renault) przy okazji reklamacji usłyszałem, że te 6-lat na blachy to jest ohohooooo !
Ja ze swojego punktu widzenia przewidywałem ok. 5 letnią eksploatację auta (i to było jedno z kryteriów "optymalizacji", oprócz walorów eksplotacyjnych wyboru marki i modelu samochodu- chcecie moigę opisać, wszak jak studiowałem, to kryterium podstawowym był "design to cost", np. tzw. bezpośrednie koszty operacyjne co w wydaniu Dacii i takwygląda suuuuper), a potem zamianę na np. Dacię nowej generacji (o ile użytkowany egzemplarz się sprawdzi) ok. 2009/10 , bo taki jest cykl projektowania (od koncepcji, przez B+R, na pierwszych egz. seryjnych kończąc)
Z gorącego Rzeszowa (303 K )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dec
Bywalec
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Pią 9:11, 08 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Myślę, że nie ma co dramatyzować. Dość dokładnie oglądałem Logana przed zakupem i uważam, że Dacia jest dość dobrze i dokładnie zabezpieczona. O ile reżim przygotowania blach do malowania jest dotrzymywany nie powinno być żadnych kłopotów. Zresztą Logan produkowany jest na taśmie Nissana, a ta jak wiadomo należy do czołówki. W każdej marce zdarza się jakaś wpadka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ian
Bywalec
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: katowice
|
Wysłany: Wto 11:20, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Kolor metalizowany Czerwony Toréador na pewno, modele wyprodukowane w 2005 roku na pewno, ta informacja nie jest rozpowszechniana, przez okres kilku miesięcy był jakiś błąd w nakładaniu lakieru w fabryce Dacii. Czy dotyczy to innych kolorów, i jakiej partii wyprodukowanych samochodów tego nie wiem.
W serwisie mechanik sugerował abym progi dla świętego spokoju osłonił listwami z tworzywa sztucznego. Podobno da się to zrobić w Dacii. U mnie niepokój budzą półosie napędowe z przodu (to te z osłonami gumowymi przegubów). Całe pokryły się rdzawym, brązowym nalotem. Może to normalny efekt eksploatacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrres
Stary wyga
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 19:05, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki Ianie !
Za przydaną informację, choć niestety pesymistyczną .
Jak pisałem ostatnio (i duuużo wcześniej też), miałem jakiś czas temu problem
z pozyskaniem zaprawki Torreador Rouge. Może miało to związek z jakąś trefną cechą rzeczonego lakieru? A szkoda, bo kolorek jest ładny (przy wyborze autka zastanawiałem się właśnie nad "TR" i Egee Bleu )
A co do półosiek to też mnię to zastanowiło.
Pozdrawiam:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dec
Bywalec
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Wto 20:12, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Z zaprawkami jest problem. Do mojego blue mineral nie ma jeszcze dostępnych zaprawek u dilera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrres
Stary wyga
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 22:43, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
dec napisał: | Z zaprawkami jest problem. Do mojego blue mineral nie ma jeszcze dostępnych zaprawek u dilera. |
Jak widzisz to jest chyba niereformowalne. Ja marudziłem przez ca. kwartał i jak zadzwoniłem do Centrali z pytaniem "jak to jest...?" To mi w końcu zmieszali zaprawkę. A mnie pewie za moimi plecami z szambem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kratylos
Młodszy administrator
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Śro 9:04, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ja juz pare razy korzystałem z pomocy centrali - dobra i skuteczna metoda
ostatnio wyjasnialem cene przegladu...
to dziala. Bo do poziomu obslugi w salonach szczegolnie posprzedawowej
czesto można mieć zastrzezenia... prosta polska zasada jak najmniej robic a jak najwiecej zarobic - na kliencie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|