|
DACIA LOGAN Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jan ostrzyca
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 21:12, 03 Wrz 2007 Temat postu: Jak usunąć w cb trzaski spowodowane przez silnik? |
|
|
Nabyłem drogą kupna prosty zestaw cb systemu intek. Zabawka całkiem nieźle (jak na moje potrzeby) zbiera sygnał z całego miasta. W trasie ma zasięg do 10-15km. Wystarczy.
Najlepiej działa przy WYŁĄCZONYM silniku. Po zapaleniu silnika coś trzeszczy. Radyjo podłączone jest do gniazda zapalniczki.
Czy podłączenie bezpośrednio do aku coś polepszy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZeneC
Stały bywalec
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Celestynów
|
Wysłany: Pon 21:41, 03 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Są do nabycia specjalne filtry przeciwzakłóceniowe, które w dużym stopniu mogą tę uciążliwość zredukować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jan ostrzyca
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 21:49, 03 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Gdzie się montuje to ustrojstwo? Na kablach zasilania czy wewnątrz radyja? Pytam bo lubię sam podłubać przy samochodzie.
Zresztą jestem zdania, że żonę i samochód lepiej serwisować samemu. "Fachowcy" różnej maści zazwyczaj coś popsują. A nie ma nic gorszego niż popsuta żona:) Zazwyczaj nie nadaje się do naprawy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mgg
Gaduła
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Wto 8:02, 04 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
jestem zaskoczony że Ci zakłuca , a jak radio (na AM) czy też są zakłucenia. Wydaje mi się że nowe samochody mają odkłucacze zainstalowane w fajkach świec, może jakiś jest niesprawny, albo masz gdzieś przebicia w izolacji.
Czy jak inne wozy przejeżdżają obok to też są efekty zakłuceń może to problem CB.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mgg
Gaduła
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Wto 8:03, 04 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Do administratora - może ten post przesunąć do działu głównego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jan ostrzyca
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 8:28, 04 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Zakłucenia są wyraźnie od mojego silnika a nie od źródel zewnętrznych. Trzaski przyspieszają i nasilają się wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mgg
Gaduła
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Wto 10:38, 04 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
nie jestem specjalistą , ale stawiam na izolację kabli wn tych co dochodzą do świec. Zobacz wieczorem czy przy pracujacym silniku w kompletnej ciemności czy nie widać jarzenia się (taka niebieska poświata na kablach).
Podobne efekty z tego powodu miałem jeszcze w 125P , albo gdzieś masz słaby styk, popraw mocowanie fajek na świecach i kabli w cewce zapłonowej. Jeśli jest na gwarancji to jedź do ASO.
I koniecznie sprawdź czy słychać zakłucenia na zakresie AM w radiu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KotSylwester
Bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Józefów/Warszawa
|
Wysłany: Śro 7:32, 05 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Zakłocenia powoduje zwykle alternator. Zwykle np. radia samochodowe i wzmacniacze bardzo marnych marek świszczą przy przyspieszaniu, a dokładniej reagują na pedał gazu. Polecam filtry lub podłączenia zasilania do aku bezpośrednio - ale to chyba utrata gwarancji.
A teraz maciupka złośliwość: Po co Ci CB? Przecież to w BMW jeżdzą piraci drogowi, którzy muszą mieć CB żeby utrzymać prawko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jan ostrzyca
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 7:51, 05 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
A mnie cb służy do lokalizacji korków, pytania o drogę i ... ostrzegania innych użytkowników dróg przed pędzącymi na złamanie karku bmw (to tak w ramach ciągnięcia Kota za ogon).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|