|
DACIA LOGAN Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hartwig Kudlek
Nowicjusz
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:19, 15 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
W moim samochodzie w dalszym ciągu ucieka gdzieś płyn z chłodnicy. Ktoś wie co sie dzieje. W ASO już byłem z tym 2 razy cos uszczelni i dalej ucieka płyn .Auto jest na gaz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black Eryk
Stary wyga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pią 14:20, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
a skad wiesz ze z chlodnicy? Napisz dokładne objawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hartwig Kudlek
Nowicjusz
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:33, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Niedokładnie napisałem nie wiem czy z chłodnicy tylko wiem że płyn chłodzący ucieka po raz trzeci czy czwarty jadę do ASO .Leją mi płyn do Max a po trzech tygodniach płynu jest poniżej minimum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kratylos
Młodszy administrator
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Nie 18:09, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
jak rozumiem przed zalozeniem gazu bylo ok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hartwig Kudlek
Nowicjusz
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:26, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Instalacja została założona od razu.Odbierałem auto już z inst. gazową i tak 10 tys km przejechałem było dobrze .Teraz coś nawala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kratylos
Młodszy administrator
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Nie 20:37, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
ja mialem problem z pompa wody - ubylo sporo plynu ale widac bylo zacieki na pompie - wyminili w tej chwili ponad pol roku poziom plynu w chlodnicy nei zminil sie jest w polowie dorgi miedzy min a max...
zobacz moze jak auto bedzesz mial dobrze rozgrzane obiejrzyj dokladnie - cieply plyn chlodniczy ma charakterystyczny zapach moze wyczujesz go gdzies?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black Eryk
Stary wyga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pon 8:23, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
pojeździj trochę, do rozgrzania silnika, troche agresywniej, nastepnie rozloz gazety na jakims miejscu parkingowym i zaparkuj na nich autem, zostaw silnik wlaczony i ogladaj czy gdzies nie kapie, jak po kilku minutach nie zobaczysz zadnego wycieku to wylacz silnik i po ostygnieciu sprawdz czy nie chce wyskoczyc woda ze zbiorniczka wyrównawczego, oglądnij takze dokladnie wszystkie weze idace do redutkora, oraz sprawdz czy nie masz np wilgoci w aucie, bo moze cieknać z nagrzewnicy. Obejrzyj pompe wody. "Po trzech tygodniach płynu jest poniżej minimum" --- Napisz po ilu kilometrach i ile robisz dziennie? Napisz jak jezdzisz , agresywnie czy delikatnie , oraz jak je eksploatujesz na zimnym silniku, bo po tym tez mozna sie kapnac co sie stalo. No i napisz jaki silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slaski
Nowicjusz
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:11, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
Moim skromnym zdaniem, jeżeli nie widać żadnych wycieków, to jest to wina wydmuchanej uszczelki pod głowicą. Płyn chłodzący idzie po prostu w gary. Widocznie nieszczelność jest na tyle mała, że jeszcze nie czuć spadku mocy.
W moim zagazowanym autku też to się zdarza...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KOT
Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GDAńSK
|
Wysłany: Pon 13:06, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawdz tez nagrzewnicę - miałem taki problem w poldku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hartwig Kudlek
Nowicjusz
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:46, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Silnik 1,6. Autem jeżdzę 95% po mieście spokojnie, nawet bardzo .Zadnego przyspieszania po prostu się wożę.Byłem dziś w ASO i znalezli wyciek koło reduktora czy coś i wyregulowali mi gaz.Na razie jest ok.Ale kazali obserwować. Zobaczymy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black Eryk
Stary wyga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 7:33, 20 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
KOT napisał: | Sprawdz tez nagrzewnicę - miałem taki problem w poldku. |
A co napisalem 2 posty wyzej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black Eryk
Stary wyga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 7:35, 20 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Hartwig Kudlek napisał: | Silnik 1,6. Autem jeżdzę 95% po mieście spokojnie, nawet bardzo .Zadnego przyspieszania po prostu się wożę.Byłem dziś w ASO i znalezli wyciek koło reduktora czy coś i wyregulowali mi gaz.Na razie jest ok.Ale kazali obserwować. Zobaczymy. |
No wiec sprawa raczej zalatwiona, skoro zobaczyli wyciek kolo reduktora to raczej tam cieklo. Wytrzyj dokladnie tamte weze, kolo tego reduktora i po kazdej jeździe jak już silnik ostygnie obserwuj czy czasem tam nie cieknie- po prostu wez to reka pomacaj i sprawdzaj codziennie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dolopas
Nowicjusz
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:43, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ja również jestem zainteresowany gazem do logana i jak już uporam się z tą sądą lambda to będę chciał taki założyć. prosiłbym kogoś kto już jeżdzi lub coś na ten temat wie więcej aby napisał jaki gaz i n a co zwracać uwagę - pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alekpoz
Bywalec
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 17:02, 05 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Logan Laureate 1.4 75KM - gaz zalozony po przebiegu 3500km, teraz 21000 km( mniej więcej pół roku). Jedyny problem jaki mam to niemożliwy do wyregulowania wskażnik ilości gazu w zbiorniku. Jest to mój drugi samochód z gazem (pierwszy to UNO z instalką II generacji - posiadam go nadal i na gazie przejechał ok. 50kk bez żadnych "ponadplanowych" wizyt w serwisie) Moje zdanie jest takie - jeżeli pamięta się o tym że samochód jeździ na gazie, dba się o niego - ale bez przesady - regularne wymiany części eksploatacyjnych wystarczą, to problemów z gazem nie ma. Tak jak wspomnieli przedmówcy - należy wybrać porządną instalację w autoryzowanym warsztacie, po czym PRZECZYTAĆ i ZROZUMIEĆ instrukcję obsługi i stosować się do niej. Uniknie się większości typowych usterek. Mój Logan jeździ na instalacji z sekwencyjnym wtryskiem "SOLARIS" produkcji CARGAZ, montowanej u dealera Renault AutoCompol w Poznaniu (4000 PLN, ale miesiąc później była promocja o 400 PLN taniej ) To tyle, jezeli ktos jest zainteresowany innymi szczegolami postaram sie odpowiedziec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rak
Bywalec
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław - Oleśnica
|
Wysłany: Czw 15:10, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Zgadzam się, w dodatku jezdzilem autami z silnikami zasilanymi na lpg, i najwiekszy problem to to ze silnik bedzie wymagal częstszych napraw. |
To zależy tylko od fachowości serwisu
Cytat: | Po drugie będzie mogło to skutkowaą utratą mocy |
Tylko jak się stosuje starszą generację instalacji, w IV nie ma różnicy
Cytat: | , po trzecie więcej problemó z gazem niż niektórym się wydaje. Częste pożary pod maską sa spowodowane instalacjami gazowymi. |
Tutaj to zmyślasz, był jeden przypadek z MALUCHEM (126p) bo parkował w nie wentylowanym garażu. Większość pożarów samochodów to problem z instalacją elektryczną lub po prostu podpalenia (niedawno opisywane gazeta.pl/wrocław)
Cytat: | Następnie nie chciałbym aby w nowe auto ktos mi wkładał cos co nie jest do niego fabrycznie przystosowane. |
można zamontować coś fabrycznego, niestety jeszcze nie w loganie
Cytat: | Aha , czesto spalanie lubi wzrosnąć. I wtedy auto ktore srednio na benzynie spala kolo 8 litrów moze np zacząć palić około 10 litrów LPG, a co za tym idzie przy cenie 1.85/ za litr lpg i spalaniu 10l/100km wole diesla ktory spali załóżmy 5 litrow na 100km i cena 1 litra ON będzie w granicach 3.20.
100km na ON = 16zl, a 100km na LPG = 18.50 + mniej problemow ktore tak czy siak wyjda podczas jazdy na instalacji gazowej. |
problem spalania ma dwa podłoża:
1. Techniczne - instalacje starszej generacji (poniżej IV) faktycznie zużywają więcej paliwa/100km, w IV generacji nie ma różnicy
2. psychiczne - człowiek jak tankuje za 1,80/l do pełna inaczej naciska na pedał gazu niż człowiek który tankuje 4,40/l, po prostu można sobie poszaleć
Cytat: | A diesel chyba jest bardziej zywotnym silnikiem niz benzyniak. Gdyby nawet cena przejechania 100km byla taka sama to i tak oszczedzimy sobie wielu dziwnych niespodzianek. |
a z tym to różnie bywa, w firmie 1,5 roczny mondeo diesel częściej odwiedza warsztat z powodów silnikowych niż ja unem na gazie (dziennie pokonuję ok 80-100 km)
Cytat: | A i zapomnialem dodac ze tracicie miejsce w bagazniku |
to prawda ale moje rozwiązanie to butla zamiast koła zapasowego a koło w pokrowiec i można dowolnie wykorzystywać bagażnik. Koło zapasowe zawsze się gdzieś upchnie a butlę nie
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|