|
DACIA LOGAN Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekp
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:41, 05 Lip 2006 Temat postu: Czy dobrze zrobilem..... |
|
|
Zamowilem Logana 1.4 z duzym wyposazeniem. Za 40 000zl z instalacja gazowa nie wiem jaka - wielopunktowa to widzialem. Odbieram za tydzien.
I teraz pytanie. Beznadziejna glupota? Kiedys mialem Aro rumunski. Jesli jakosc taka jak tamtego to wyrzucilem w bloto 40 000zl Tam sie popsulo wszystko co sie moglo popsuc. I jeszcze troche. Zemsta zamordowanego przywodcy i jego zony. Tak czy inaczej kupilem Nie diesla choc cena bylaby podobna bo jakosc naszej ropy raczej nie wplywa dobrze na zaden silnik.
Do tej pory jezdze Lanosem z instalacja gazowa. Zdaje sie ze to-to ma gorsze wyposazenie. Czy w nim mozna wlaczyc swiatla i tak jezdzic? Beda gasly po wylaczeniu silnika? Ma moze zegarek jakis? Nie pamietam zebym spojrzal na to. Do dupy to otwieranie bagzanika. Musze miec kluczyk zeby otworzyc. W Lanosie mialem dzwignie w srodku. Czyli jak mi w zimie zamek zamarzal - a zamarza zawsze i w kazdym aucie - nie walczylem tylko otwieralem ze srodka. To samo z wlewem benzyny. Bez sensu to na kluczyk.
Chyba sie wycofa z zakupu. Jak to-to szybko jezdzi? Przejęchal ktos choc marne 100 000km? Co sie bedzie psulo? Bo przebieg 10 000 to kazdy samochod przejezdza. No moze z wyjatkiem wspomnianego Aro. Jezdze duzo i szybko. Boje sie ze duzo gorszy niz Lanos. Ja pustym samochodem czyli ja sam plus karabin na zawody moge jechac 190. A ciagla szybkosc moge miec 150. Moze i dobrze ze jezdzi wolniej. Mniejsza szansa ze sie zabije. Na razie po zamowieniu widze same wady.
MarekP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawku80
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:34, 05 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
e tam po odbiorze zakochasz sie w loganie - wielkie wnetrze, bogate wyposazenie ni wspaniale zawieszenie idealne na nasze drogi. Silnik to dosyc wiekowa konstrukcja - identyczna jak w renault thalia (jako blizniaka) oraz starszych clioII - wiekowa aczkolwiek niezawodna i tania w eksploatacji, minus to spore spalanie ale masz instalacje lpg wiec sie tym nie martwisz. Masa tanich czesci zamiennych, konstrukcja znana mechanikom, funkcjonalne wnetrze - dobry tani samochod, na prawde solidnie wykonany.
Do do szybkosci - no coz przy wlaczonej klimie samochod z silnikiem 1.4 (75km) oraz sporej wadze do wyscigówek nie nalezy aczkolwiek komfort podrozy i osiagi sa wystarczajace.
Zegarek jest, skoro kupiles najbogatsza wersje to dodatkowo komputer pokladowy ktory wyliczy ci wiele danych takich jak spalanie, ilosc kilometrow ktore mozesz zrobic na pozostalym paliwie czy srednia predkosc.
Co sie bedzie psuło? hmmm mozna podejrzewac ze to co w blizniaku thalii - a wiec koncowki drazkow kierowniczych, elementy zawieszenia - jednak czesci sa bardzo tanie.
Kupiles po prostu Reanult pod inna marka, na pewno mniej awaryjny niz lanos no i wygodniejszy.
Co do predkosci z jakimi podrozujesz to raczej trzeba bylo wybrac jakis motor, ja w miescie poruszam sie max 100km/h a na trasie 190 to raczej przesada - chyba ze mowisz o autostradach w niemczech.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekp
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:54, 05 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Nie 190 to jest max co moglem wydusic z Lanosa. Mierzone GPS-em nie szybkosciomierzem bo one zwykle pokazuja moze stan wod w Ostrolece na Narwi a nie szybkosc. Czy sie Lanos psul? Nie za brardzo. Jak go nie rozbilem to sie nie psul. Nie jezdze w Polsce na ogol 190 . Ale na pewno w granicach 140 - 150 jesli droga pozwala. Przejechalem nim bardzo duzo a zniechecilem sie bo mnie autobus zaczepil zderzakiem. Jezdze bo to nieduzo ale mozna cos zmienic. No tak. Nie pomyslalem ze dotychczas mialem 100KM a teraz bedzie 75. Czyli klimatyzacja go bedzie hamowac. To jednak bardzo prosty zeby nie powiedziec prymitywny samochod ten Logan. To ze ma komputer... Mnie na plaster sie przyda. Nie pokazuje zuzycia gazu. Czyli na ogol bedzie to kwiatek do kozucha. Moment obrotowy godny roweru. Ja mialem troche samochodow - moze kilkanascie. Wyglada ze zglupialem zeby Logana kupowac. Tyle ze tani i to chyba przewazylo. Duzy? Niespecjalnie. Jezdzilem Espero - to byl duzy samochod. Mialem tez Audi 100. Wiec Logan to raczej maly w moim odczuciu. Ciekaw jestem czy pojade nim 3 godziny z szykoscia srednia 120km/h czyli w granicach 150 czy diabli wezma ten silniczek. Moze trzeba bylo wziac diesla. Tyle ze on jeszcze mniej dynamiczny. Zebym mial 100 000zl to bym wiedzial co kupic - na pewno nie Logana. Jedyna zaleta jak sie zastanowilem to cena.
A te swiatla mozna na stale wlaczyc? Bo bede zapominal. Zawsze jeżdze z wlaczonymi swiatlami i jesli same sie nie wylaczaja to juz widze ze bede musial przerobic instalacje elektryczna.
Dolozyli jakies radio nie wiedziec po co. Jakbym sam nie mogl sobie radia kupic. To nie odtwarza MP3 wiec tez do chrzanu. Trzeba bedzie zmienic. A ile to-to ma glosnikow?
To nie jest Renault i moze dobrze. Miejmy nadzieje ze sie milo rozczaruje. Choc jezdzilem wszystkimi jakie mieli w salonie czyli 1.6 1.4 z gazem i 1.5 diesel i wszystkie mialy sprzeglo w poblizu podsufitki. One wszystkie tak wysoko biora? To sie jezdzic nie da. Cos z tym trzeba bedzie zrobic.
Acha. Nie mam 20 lat. Ja mam prawo jazdy od 35 lat.... Bo moglby ktos podejrzewac ze szczaw jakis sie wyglupia. A ja naprawde nie wiem czy dobrze robie. Nie ma odpowiedzi na forum na moje pytania.
Nie wiem co z tymi swiatlami. Jesli nie ma to musze kupic taki automacik i kazac zamontowac. A moze maja w tym "saloonie" .
Jeszcze biegi. Sprezyna ustawiajaca plaszczyzna 3-4 ma sile godna resora co najmniej. Czyli udalo mi sie wlozyc 3 zamiast 1. Nie wpadlem na pomysl ze to trzeba probowac urwac dzwignie biegow zeby 1 weszla. Za mocna jest ta sprezyna.
MarekP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kratylos
Młodszy administrator
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Czw 0:58, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
logan nie jest dla ciebie poszukaj czegos innego... szczerze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekp
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:22, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
No wlasnie probuje sie zastanowic czy mam kupic czy raczej nie. Ta cena jest szalenie atrakcyjna.
A co ze swiatlami? Czyli czy sa wylaczane wraz z zaplonem? Ja jezdze stale na swiatlach i chcialbym zeby sie uruchamialy razem z silnikiem.
Jest to mozliwe ze to auto nie dla mnie. Na 70%. Ale ciekaw jestem wszelkich opinii. Czy ktos przejachal ze 100 000 tym samochodem?
MarekP
Juz sie dowiedzialem ze dzwoni jak wysiadam ze sa swiatla i trzeba wylaczyc. Jesli kupie bede musial zrobic tak jak to jest w samochodach czyli swiatla sie wlaczaja jak uruchomie silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kratylos
Młodszy administrator
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Czw 11:31, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
marekp napisał: | No wlasnie probuje sie zastanowic czy mam kupic czy raczej nie. Ta cena jest szalenie atrakcyjna.
A co ze swiatlami? Czyli czy sa wylaczane wraz z zaplonem? Ja jezdze stale na swiatlach i chcialbym zeby sie uruchamialy razem z silnikiem.
Jest to mozliwe ze to auto nie dla mnie. Na 70%. Ale ciekaw jestem wszelkich opinii. Czy ktos przejachal ze 100 000 tym samochodem?
MarekP
Juz sie dowiedzialem ze dzwoni jak wysiadam ze sa swiatla i trzeba wylaczyc. Jesli kupie bede musial zrobic tak jak to jest w samochodach czyli swiatla sie wlaczaja jak uruchomie silnik. |
1.swiatla nie sa wlaczone wraz z zaplonem, jak w wiekszosci auto...
2 100.000?? samochodem ktory na rynku jest od poltora roku zartujesz ?
czytalem tes po 50.000 na czeskiej stronie bylo ok...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kratylos
Młodszy administrator
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Czw 11:42, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
marekp napisał: | Nie 190 to jest max co moglem wydusic z Lanosa. Mierzone GPS-em nie szybkosciomierzem bo one zwykle pokazuja moze stan wod w Ostrolece na Narwi a nie szybkosc. Czy sie Lanos psul? Nie za brardzo. Jak go nie rozbilem to sie nie psul. Nie jezdze w Polsce na ogol 190 . Ale na pewno w granicach 140 - 150
tyle loganem sobie pojezdzisz...
jesli droga pozwala. Przejechalem nim bardzo duzo a zniechecilem sie bo mnie autobus zaczepil zderzakiem. Jezdze bo to nieduzo ale mozna cos zmienic. No tak. Nie pomyslalem ze dotychczas mialem 100KM a teraz bedzie 75. Czyli klimatyzacja go bedzie hamowac. To jednak bardzo prosty zeby nie powiedziec prymitywny samochod ten Logan.
a w ktorym aucie klimatyzacja nei korzysta z mocy silnika - chyba wszstkie sa prymitywne...
To ze ma komputer... Mnie na plaster sie przyda. Nie pokazuje zuzycia gazu. Czyli na ogol bedzie to kwiatek do kozucha.
bedze pokazywal zluzycie paliwa ktore jest dostarczane do silnika neizaleznie od jego typu.
Moment obrotowy godny roweru. Ja mialem troche samochodow - moze kilkanascie. Wyglada ze zglupialem zeby Logana kupowac.
taa a clio czy megan to tez rowery - silnik ten sam..
Tyle ze tani i to chyba przewazylo. Duzy? Niespecjalnie. Jezdzilem Espero - to byl duzy samochod. Mialem tez Audi 100. Wiec Logan to raczej maly w moim odczuciu.
duzy maly to pojecia wzgledne jak pojezdzisz tirem to audi to przy nim maluch
Ciekaw jestem czy pojade nim 3 godziny z szykoscia srednia 120km/h czyli w granicach 150 czy diabli wezma ten silniczek.
o jezu bo bedzesz musial sznukiem wiazac auto...
czy jestes wpelni sprawny to jest zwykla predkosc ja znia jezdze odcinki 200-300 km i odziwo logan jest caly i zdrowy.
Moze trzeba bylo wziac diesla. Tyle ze on jeszcze mniej dynamiczny.
bo dci nei ma byc dynamiczny a oszczedny.
Zebym mial 100 000zl to bym wiedzial co kupic - na pewno nie Logana. Jedyna zaleta jak sie zastanowilem to cena.
powiedzmy szczeze - dla ciebei to jedyna zalaeta.
A te swiatla mozna na stale wlaczyc? Bo bede zapominal. Zawsze jeżdze z wlaczonymi swiatlami i jesli same sie nie wylaczaja to juz widze ze bede musial przerobic instalacje elektryczna.
to jzu sobei wyjasnilismy...
Dolozyli jakies radio nie wiedziec po co. Jakbym sam nie mogl sobie radia kupic. To nie odtwarza MP3 wiec tez do chrzanu. Trzeba bedzie zmienic. A ile to-to ma glosnikow?
glosnikow ma tyle ile sobei zamontujesz...
podobnie jak radio.radia... czy inne duperele
To nie jest Renault i moze dobrze. Miejmy nadzieje ze sie milo rozczaruje. Choc jezdzilem wszystkimi jakie mieli w salonie czyli 1.6 1.4 z gazem i 1.5 diesel i wszystkie mialy sprzeglo w poblizu podsufitki. One wszystkie tak wysoko biora?
jak zjedzesz sprzegla to bedze bralo nisko...
To sie jezdzic nie da. Cos z tym trzeba bedzie zrobic.
wiasc do luksusowego, przestronnego lanosa co pali jak smok i jest bardzo prestizowy?
Acha. Nie mam 20 lat. Ja mam prawo jazdy od 35 lat.... Bo moglby ktos podejrzewac ze szczaw jakis sie wyglupia. A ja naprawde nie wiem czy dobrze robie. Nie ma odpowiedzi na forum na moje pytania.
jakies kompleksy ze trzeba odrazu to zaznaczac.
Nie wiem co z tymi swiatlami. Jesli nie ma to musze kupic taki automacik i kazac zamontowac. A moze maja w tym "saloonie" .
moze w saloooooonie ci powiedza?
Jeszcze biegi. Sprezyna ustawiajaca plaszczyzna 3-4 ma sile godna resora co najmniej. Czyli udalo mi sie wlozyc 3 zamiast 1. Nie wpadlem na pomysl ze to trzeba probowac urwac dzwignie biegow zeby 1 weszla. Za mocna jest ta sprezyna.
no wiesz to zalezy jak sie ktos dorwie i roz... to mu nei wchodzi mi biegi wchodza dobrze i bez problemow.
to bylo by na tyle
aha i polecam poszukac cos innego takie txt tu na forum logana eee tam nudna prowokacja...
MarekP |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radioactiveman
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:08, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
zrób jazde próbná
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekp
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:17, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Przesadzasz z prowkacja. Chyba nie uwazasz ze jedyne teksty tutaj maja chwalic Logana.
Napisalem jakie mam watpliwosci. Na czesc ich dostalem odpowiedz. Na inne - taka sobie.
Oczywiscie ze sprzeglo sie zmieni. Tyle ze moim zdaniem za wysoko. To samo z przyzwyczajeniem sie do biegow. Jesli beda dobrze wchodzily.... Fakt ze po dwoch latach trudno zanalez taki samochod. Choc o ile pamietam pierwsza Dacie Logan widzialem chyba 3 lata temu. Na jakies konferencji bylem w Jachrance i w tym samym miejscu byla prezentacja Dacii Logan. Chyba 3 lata.
Nie pytalem wtedy kiedy bedzie na rynku. Wygladalo to na zamknieta konferencje Renault.
Jesli chodzi o swiatla to nieprawda ze wiekszosc ma reczne wlaczanie. Napisze "prawie" ale wydaje mi sie ze wszystkie Renault maja mozliwosc wlaczenia swiatel razem z zaplonem. Coraz wiecej panstw zada zeby miec stale wlaczone swiatle; od 1 lipca Czechy jakby ktos nie wiedzial . Wtedy dobrze jak one sa zwiazane z zaplonem. Nie zapomina sie wlaczyc.
Troche smutne ze uwazasz za prowokacje tekst ktory nie chwali Logana.
MarekP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekp
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:28, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
[quote="drx"]zrób jazde próbná[/quote]
Zrobilem. Jezdzilem wszystkimi ktore sa produkowane. Ale to sa krotkie jazdy i wlasciwie niewiele mozna powiedziec. Wygodny fotel kierowcy i moim zdaniem dosc ciezko chodza biegi ale mozna sie przyzwyczaic. Albo sie "wyrobia". Przyspiesznie w ruchu miejsckim 13 czy 11 sekund nie da sie zauwazyc. Zbyt krotkie sa te jazdy. Najlepiej mi sie jezdzilo 1.4 z gazem. Bo jest zmieniona na gazie charakterystyka silnika. Jest bardziej plaska czyli w wiekszym zakresie obrotow ma duzy moment obrotowy. Czyli ciszej bo mozna jezdzic na mniejszych obrotach. Ale to moze wynikac stad, ze od paru lat jezdze samochodami z gazem. Troche smieszna jest ta instalacja gazowa. Sama sie przelacza z benzyny na gaz i odwrotnie (za niskie cisnienie i sie przelacza na beznzyne). Mozna wymusic przlacznikiem na benzyne ale nie na gaz. A mialem niedawno dwa przypadki ze sie przydalo przelaczenie na gaz. Jeden to po zimie padla pompa benzynowa. To sie moze zdarzyc jak jest duzy mroz i potem jak rozmarza a bylo nieco wody to sie robia krysztalki ktore moga pompe uszkodzic. I tak sie zdazylo. Bez przelacznika musialbym wolac pomoc drogowa. Bo musialbym uruchomic na benzynie i potem przejsc na gaz. A to niemozliwe byloby. Tak przelaczylem i poczekalem z jazda pare minut - na luzie chodzi na gazie i pojechalem. A drugi przypadek ze czlowoek musial wziac pomoc drogowa bo wszystko wskazywalo na to ze cos z pompa paliwa i nie mogl uruchmic auta. Mial pelny zbiornik gazu i brak mozliwosci przelaczenia wymuszonego na gaz. Ale to sie poprawi. Tym bardziej ze to rzadka koniecznosc.
Tak ze jezdzilem ze 30km roznymi Loganami ale za krotko zeby powiedzic cos wiecej ponad to ze jezdzi .
MarekP
Dziekuje kolegom za podpowiedzi. Jesli kupie - to pewnie dam znac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radioactiveman
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:46, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Dacia produkowana jest od jesieni 2004. Do polski trafila chyba w lato 2005.
Malo jest jeszcze loganow na gaz - dlatego malo jeszcze doswiadczen.
Logan to zadne cudo techniki. Sa o wiele lepsze samochody, ale tez o wiele drozsze.
Kupujac Logana dostaniesz solidne auto po dostepney cenie.
Napewno to czy owo moze sie popsuc. Ale generalnie auto uwzane jest za malo awaryjne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekp
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:07, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
To ze nie cudo to wiem.... Ale ma niespotykane nigdzie wiecej rozwiazanie. Nie skladana kanapa z tylu. No jeszcze PF126p tak mial....Ale to mozna przezyc. Za to dzis odkrylem ze jesli zaloze instalacje gazowa to nie mam tak naprawde gwarancji. Jest gwaracje w jednym warsztacie - tam gdzie zakladali a i to bardzo ograniczona. Tam jest punkt ze mozna utracic w wyniku instalacji gazowej gwarancje producenta. Czyli naprawde nie ma gwarancji Tak zwyczjnie i po ludzku. Nie bede skanowal ani przepisywal tej "umowy" na instlaacje. Ale sa dwa punkty - moge stracic gwarancje producenta i Assistance Renalut tez. Czyli jak cos dupnie i okaze sie np. ze uszczelka pod glowca wyszla na spacer to 1. prodycent moze nie uznac gwarancji. I nie uzna bo niby po co skoro nie wolno bylo zmieniac nic? A warsztat wyciagnie umowe i powie - tu mamy napisane ze mozna stracic gwarancje ale nie napisalismy ze to my ja przejmiemy. My w zakresie tylko instalacji gazowej a ta uszczelka to Dacia. Wiec przestrzegam przed instalacja gazowa. Przeczytajcie dokladenie co napisali a nie co opowiada dealer. On opowiada basnie z tysiaca i jednej nocy. W kazdym razie juz wiem ze nie 1400 z LPG. Przeciez nawet zawiesenei wam podciagna pod LPG. Ten zbiornik wazy z 50kg i takie stale obciazenie moze wplywac na zawieszenie. WIec podejscie drugie. 1500 diesel Jesli tak dalej pojdzie i caly czas dealer wyrobu samochodowego bedzie tak robil to dam spokoj i nawet napisze na tym forum gdzie wszyscy Logana kochaja. Ja moze i tez bym pokochal ale na razie cos rzezbia i to na bezcelnego. Przeciez bym nie mial gwarancji .I to nigdzie. Dobrze ze sie tutaj zapisalem.
Lepiej mi sie mysli jak pisze. Tak czy inaczej na pewno nie kupuje 1.4 z LPG..... Teraz bedzie 1.5 CDI .... albo nic bo coraz silniej wychodzi ze nic. Zawracaja d......glowe znaczy.
Czy nie mona uczciwie powiedziec co jest grane?
MarekP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawku80
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:02, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ja zakladalem instalacje gazowe przez 3 lata i nigdy nie wsadze czegos takiego jak lpg do swojego nowego samochodu. Instalacje lpg powinno sie monatowac przynajmniej po przebiegu 15-20tys km inaczej mozna sie pozegnac z zywotnoscia silnika a wiele glowic juz robilem z wypalonymi zaworami od gazu...
co to tej wedlug ciebie dziwnej instalacji lpg - kupujesz wtrysk gazu czyli instalacjie 4 generacji a tam wszystkim kieruje komputer gazowy ktory nie pozwoli ci na uboga mieszanke gazowa ( bo taka powoduje strzelanie i moze rozwalic np. plastikowe kolektory), pozatym zimny reduktor gazowy - szybsze zuzycie czesci instalacji gazowych, brak paliwa - smierc pompy paliwowej
PS.
pokaz mi samochod z instalacja gazowa ktorego komputer pokladowy pokazuje spalanie heh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radioactiveman
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:04, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
jest to czesto spotykane ze traci sie gwarancje (lub conajmniej jej czesc [na silnik znaczy sie]) jezeli zakladasz dodatkowo LPG.
Jedyna mozliwosc to kupno Logana z LPG bezposrednio od dilera dacia/renault ktory instaluje LPG i daje pelna gwarancje. Ale to jest zadkoscia.
Jezeli duzo jezdzis to moze lepiej diesla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marekp
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:53, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ja chcialem zalozyc u dilera Reanault Dacia i to jednego z wiekszych a przynajmniej dosc znanych. Oczywisie oni mowia ze U NICH gwarancji nie trace ale jednoczesnie chca zebym podpisal papier w ktorym jest napisane ze po zainstalowaniu LPG MOGE stracic gwarancje producenta i Assistane Renault. Co to znaczy? Tlumacze na Polski TO znaczy tyle ze kazda usterka silnika instalacji elektrycznej komputera czy zawieszenie - producent bedzie uwazal ze to wina instalacji LPG. Silnik to oczywiste. Elektryka - mniej ale tam sie wlacza dodatkowy komputer ktory "oszukuje" ten podstawowy. Zawieśzenie bo mam w bagazniku dodatkowe obciazenie a pojemnosc jest ta samo czyli moge przeladowywac auto. Czyli jakis amortyzator to tez moze byc LPG. Czyli awaria i nie mam gwarancji producenta. A diler ktory to montowal nie napisal ze daje mi swoja gwarancje na wszystko a tylko na LPG. Zatem powie na 100% ze to wina samochodu ze sie zapsulo. Bo on gwarantuje tylko LPG. Niby nic takie sformulowanie ale oznacza utrate gwarancji po prostu na wszystko. Mimo ze autoryzowane itp.
Czy LPG niszczy silnik? Nie wspolczesny. Silnik Poloneza owszem. Mam Lanosa z LPG od pierwszych dni jego istnienia. Przebieg mam ok. 120 000km i jak do tej pory niewiele sie psulo. Poprzednio mialem Espero tez z gazem od nowosci i podobny przebieg i z awarii tylko modul zaplonu sie uszkodzil ale nie sadze ze to LPG - raczej silny mroz. Oczywiscie lepiej jest powiedziec ze nie i po klopocie. Fakt istnienia LPG w aucie powoduje zaklocenia pracy silnika rowniez na benzynie. Te nowe instalacje korzystaja z sondy lambda i przelaczenie powoduje na moment zaklocenie pracy calego ukladu sterowania. Moze na minute moze na 5. Widac to jak sie spojrzy na przbieg impulsow z sondy. Po dluzszej chwili silnik sie uczy ze cos sie zmienilo. Oczywiscie. Pompa paliwa. Wtryskiwacze benzyny. To wszystko moze sie psuc. Szczegolne jesli nie ma benzyny. Wiec jest to niewatpliwie zaklocenie pracy wiekszosci ukladow w samochodzie. Dodatkowe obciazenie poteznym zbiornikiem. No w kazdym razie ciezkim.
Ale jesli jest to prawidlowo eksploatowane to nie ma problemow. Nie jezdzic na przyklad do kompletnie pustego zbiornika gazu bo uklad benzynowy dlugo bedzie dawal po przelaczeniu bogata mieszanke.
Nie wierzcie ze musi strzelac. Nie musi. Tak samo nie musi gasnac. To sa objawy zlego reduktora zazwyczaj. Ale mechanik zwykle mowi ze tak musi byc. U niego musi bo on nie umie ale ogolnie nie musi.
Ale dosc o LPG. Bede zeglowal raczej w kierumku diesla. Z tym ze dynamika jescze gorsza niz 1.4. Ten 1.4 poczatkowo wybralem bo mi powiedzieli ze tylko do niego montuja gaz. Do 1.6 nie. Ale z ta gwarancja to bardzo pomotali czyli nic z tego nie bedzie.
MarekP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|