|
DACIA LOGAN Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KaS602
Gaduła
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:21, 10 Lip 2007 Temat postu: 1.6 MPI (obroty) |
|
|
Zainspirował mnie temat El Logano (nie ukrywam tego)
Kto jak jeździ 1.6 MPI?
Gdzieś wyczytałem, że nie powinno schodzić się ponizej 1600 rpm (zależnie od warunków oczywiście). Ale jeźdźąc głównie samemu bez większego bagażu nie mogę oprzeć się stwierdzeniu, że silnik ten delikatnie może jechać już od około 1400 rpm. Nie piszę tu oczywiście o jedynce, dwójce czy piętce.
(zaleta rozwiązania 8V)
Zazwyczaj jeźdżę nim tak samo jak brat swoim clio 1.5 dCi (68km) - do 2500 rpm i zmiana biegu co przekłada się na niskie spalanie (na trasie przy 2500 rpm ma równe 90 km/h -licznikowe).
Ale benzyniak ma tą zalętę, że gdy trzeba można go podkręcić do 3500, 4500, 5500 a nawet 6200 :-].
Spróbujcie tego zwolennicy diesla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
El Logano
Loganowy maniak
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Wto 21:56, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Popieram ,że jazda benzyną daje więcej frajdy z jazdy. Kultura pracy dobrych jednostek ośmiozaworowych benzynowych stoi na bardzo wysokim poziomie (w klasie budżetowej). Nie wiem tylko o którym temacie piszesz KaS602 Pisałem już trochę tematów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KaS602
Gaduła
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:10, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
El Logano napisał: | Nie wiem tylko o którym temacie piszesz KaS602 Pisałem już trochę tematów |
rzecz jasna o minimalnych obrotach dCi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
El Logano
Loganowy maniak
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Wto 22:17, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Acha. No w 1.2 8v spokojnie jeździłem od 1500 obrotów na piątce (bez deptania, płynnie) ma czwórce podobnie, na trójce to już od 1100 wyciągał gładziutko (przejeżdżanie przez ciasne ronda itp.). 150 000 km i silnik był w bdb stanie. Jak trzeba było to kręciłem pod 6000 obrotów - rzadko była taka potrzeba, ale jaki efekt!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KaS602
Gaduła
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:22, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
[quote="El Logano"] na trójce to już od 1100 wyciągał gładziutko [quote]
i to mi się podoba w 8 zaworowych benzyniakach,
kiedyś żałowałem, że w Laureatach nie były montowane 16V ale z kilometrami przejechanymi 8V coraz mniej mi go brakuję (choć osiągi i V max byłyby trochę lepsze a i spalanie odrobinę mniejsze)
Co do "efektu" - nie jeden użytkownik "super ultra sport max performance tuning version GTI" się ździwił co potrafi logan z 1.6 MPI.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|